SÅDAN HANDLER DU PÅ OSTEPOSTEN.DK

Når du har gennemført et køb på osteposten.dk, modtager du kort efter en ordrebekræftelse på din e-mail, så du ved, at vi har godkendt og modtaget din bestilling. Du modtager også   en følgeseddel og en faktura. Hvis du er registreret på Osteposten, kan du altid logge ind og finde dine kvitteringer på din personlige side.

1 Vælg dine varer og tilføj dem til indkøbskurven.

2 Når du går til check-out, indtaster du dine kundeoplysninger, leveringsadresse og faktureringsadresse. Det er også her, du accepterer Vilkår og handelsbetingelser. Husk, vi leverer ikke søndag og mandag.

3 Når du har godkendt din kurv og klar til at betale, bliver du guidet videre til Shopify betalingsgateway, hvor du kan betale med følgende kort: VISA, Mastercard, American Express og MobilePay.

Alle dine person- og kortinformationer bliver krypteret, når du handler på Osteposten. Vi bruger et godkendt og certificeret betalingsmodul (Shopify), så alle oplysninger bliver sendt via en sikker forbindelse SSL (Secure Socket Layer).

For at vi kan levere dine varer og holde dig opdateret på din ordre, har vi brug for dit navn, din postadresse, telefonnummer og e-mailadresse. Alle de oplysninger passer vi på og behandler fortroligt. Og ingen af dem bliver solgt videre til tredje part.

Vi behandler dine oplysninger sikkert og fortroligt i forhold til persondataloven og gemmer dem kun så længe bogføringsloven kræver det.

 

DINE VARER BLIVER LEVERET I FØDEVARERGODKENDTE KØLEKASSER

Alle oste bliver pakket af vores ostemand på Sjælland. Du vil modtage alle dine varer pakket på den mest optimale måde for den individuelle vare. Dine varer pakkes i kølekasse med is-gel. Kølekassen kan holde dine varer kolde i op til 48 timer fra forsendelsen.

Når vognmanden henter dine varer, sender vi en faktura til den e-mailadresse, du har angivet. Vognmanden sørger for, at dine varer kommer helt og sikkert hjem til din hoveddør – uanset hvilket postnummer du bor i (undtagen ikke-brofaste øer).

 

DINE VARER BLIVER ALTID LEVERET. OGSÅ NÅR DU IKKE ER HJEMME

Når du udfylder din adresse, SKAL du skrive en besked til vognmanden, hvor du fortæller, hvor varerne skal stilles, hvis du ikke er hjemme. For eksempel, beskrivelse af skur, kode til hoveddør eller navn og husnummer på nabo, som kan tage imod.

Vores ostemand godkender alle kølekasser og indholdet, inden han forsegler dem og sender dem af sted. Skulle der alligevel være problemer med en vare eller er der én, der ikke lever op til dine forventninger, så ring til os på 53 69 12 88. Ring til os inden kl. 12 dagen efter din levering.

 

 

LEVERING TIL DIN HOVEDDØR

Alle priser på Osteposten er inklusiv moms og dertilhørende afgifter. Når du færdiggør din ordre bliver der pålagt en fragtpris på 85 DKK.

Vi vil rigtig gerne levere til ikke-brofaste øer, men desværre har vognmanden ikke mulighed for det pt. Men lige så snart at det kan lade sig gøre melder vi os på banen.

 

VI TAGER DESVÆRRE IKKE KØLEKASSERNE RETUR

Desværre har vi ikke fundet en løsning på at tage kasserne retur endnu. Til gengæld har du en fin køleboks til strand eller din næste picknick.

 

REKLAMATION, RETUR- OG FORTRYDELSESRET

Ønsker du at returnere en vare, fordi den er gået i stykker undervejs eller der er et problem med en vare, skal du hurtigst muligt kontakte os (senest dagen efter kl. 12.00). Vi vil gøre alt, hvad vi kan, for at finde en løsning hurtigt.

Vores varer er friske fødevarer, og dem tager vi ikke retur (Forbrugeraftaleloven § 18, stk. 2, nr 4).

 

Vores kontortider er: 

Mandag-Fredag: 08:00-18:00

(undtagen helligdage)

 

KUNDESERVICE

Tel: 53 69 12 88 
e-mail: info@osteposten.dk